nedelja, 23. december 2007

Praznična turška prestolnica

Kurban Bayrami v Ankari


Ker sem nonšalantno zignorirala ključno aktivnost Kurban Bayrama, sem bojkotiranje krvavega dela osrednjega turškega religijskega praznika skompenzirala z intenzivnejšim prakticiranjem veseljaškega dela. V odsotnosti svoje družine sem sem se po sračje odkotalila v nadomestno gnezdo k družinam eskisehirskih cimrov. Štiri dni smo tako sproščali adrenalin ob Ahmetovi "dinamični vožnji", absorbirali kulturno-zgodovinsko dediščino prestolnice, uživali ob izbranih specialitetah turške kuhinje in se nadružili za nadaljna dva tedna, ko bo naše siceršnje vsakodnevne stike zamenjala distanca 2000 kilometrov.


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

U Pina zdej pa ze res obvadas montazo. prov un GTV stajl. Cestitke :)

Anonimni pravi ...

ampak zdej sm te pa ze ene parkrat zasledila s kavbojkami na sliki... nov stil? :D:D
p.s.: WB :)

Pina pravi ...

Andraž: Upam, da prepričajo tudi Škofica. GTV je seveda moj karierni ideal ...

Špela: Ah ne, jeans še vedno ni na prvi polici moje garderobne omare. Kavbojke uporabljam samo za potovanja, ker so najbolj praktične.

MareG pravi ...

Aja sam tolk ....... vesel božič....
pa po pameti.......

Pina pravi ...

Hvala enako, Mare.
Pameti pa je seveda vedno dovolj! :)