četrtek, 10. april 2008

1, 2, 3 ... tut nefesen

Moji telovadni rituali so v turškem okolju omejeni na vsakodnevne večkilometrske odisejade po campusu in mestnem jedru, večerno posakovanje ob temperamentni turški glasbi in jogo, ki ob odsotnosti aerobike, smučanja, kolesarjenja, teka in plavanja ostaja moja edina športna aktivnost. Nekajkrat tedensko - poleg rednega zviranja v domači sobi - tako pretegujem svoje krake v simpatičnem centru na rečnem bregu, ki poleg moje telovadnice z rednimi socialnimi aktivnostmi in pristnimi odnosi prevzema tudi mesto drugega doma.

V nekaj več kot polletnem prakticiranju starodavne znanosti, filozofije oziroma oblike rekreacije me je joga popolnoma prevzela. Sedenje z nogami za vratom, stanje na glavi, upogibanje v najbolj bizarne položaje in dviganje okončin v vse možne strani je pač nadvse zabavno. Poleg telesnih izzivov, (kao) ojačanih mišic in vidno povečano fleksibilnostjo pa me začenja navduševati tudi modrost, ki se počasi preliva v moje osebne filozofske nazore. :)

2 komentarja:

Karmen pravi ...

o ja, joga je prava droga za nas, alternativce:)

Pina pravi ...

Še ena fenica, lepo.
Po najini nesojeni čokoladni torti torej ne bo problemov z izgubljanjem kalorij. ;)