sreda, 10. oktober 2007

Smisel življenja je ležanje na plaži ...

... ne pojejo zgolj primorski zabavljači Zmelkoow, temveč ob mrzličnem pakiranju za enotedensko potovanje po južni obali Turčije vzklikam tudi sama.

V naslednjih sedmih dneh bom offline in (zaradi težav s telefonom) nedosegljiva na obeh mobitelih, za nujne stvari pa me lahko poiščete tu:

11 komentarjev:

Black Betty pravi ...

wau. you bitch!! :) kolk smo ti fouuuuš!

Pina pravi ...

Ti si bila pa na mjuzih, sva si bot v foušariji.

(čeprav: en teden na morju je le en teden na morju :D)

MareG pravi ...

mislm Pina ti pa znaš skomine vzbujat, kle mraz in megla ti pa s takimi slikami. Dobiš milo za žajfo.... ...enkrat :)

Pina pravi ...

sem jo že dobila - s španijo. verjemi!

(čeprav: en teden v kopakah namesto v plaščih je pač en teden v kopakah namesto v plaščih)

Pina pravi ...

Pa sori za važnost :)

Upajoče gledam na (digitalne) urine kazalce in koooomaaaj čakam čas težko pričakovanega odhoda, tako da me morate razumeti. :)

ranka pravi ...

S kom pa greš na obalo, s cimroma? :) no uživaj(te) še namest mene! :)

Pina pravi ...

Nope, z Erasmus sošolkami. Sta me pa cimra povabila k sebi domov v Ankaro.

Ti bom poskusila še vseeno zrihtat fotke mojih cimrov v kopalkah, če si s svojim vprašanjem merila na to. :)

Yah0da pravi ...

Khm, od delč zgleda rajsko. Upam, da tut od bliz.

Anonimni pravi ...

cuj mala, sem ti ze rekel danes, da te ljubim?

Pina pravi ...

Mojca: You bet ;)

Marko: Hmm, upam, da tale emocionalni vložek priča k temu, da nisi jezen zaradi zamujanja s člankom. :)

Anonimni pravi ...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.