torek, 13. november 2007

O Turkih, S01E01

Ob moji obsedenosti s serijami je vkomponiranje koncepta dramatičnega nizanja epizod preprosto neizogibno. Mini nadaljevanko o turških moških otvarjam s kratko teleportacijo na slovenska tla, ki jim vlada sveže izvoljeni predsednik, katerega izvolitev me že poldrugi dan neznansko zabava.

Je Turk turškega porekla, se sprašujejo turški mediji.


Čeprav me v prvi vrsti razveseljuje predvsem dejstvo, da politične niti ne bodo v rokah desnice (povrh vsega okupirane z držanjem ustne harmonike in prenašanjem panjev) in da bosta primorana Andraž in Bojan končno sleči svoje agitatorske majčke, omenjena dejstva nista edini vir navdušenja. Hahljam se predvsem med listanjem turških časnikov in preklapljanjem po tukajšnjih televizijskih kanalih. V turških medijih se je končno natisnilo ime države, za katerim zaman oprezam že vse od svojega prihoda. S pomočjo svojega skromnega turškega besednjaka in predvsem prijaznih prevajalcev kandidata in bodočega predsednika spoznavam tudi s turške leve in desne perspektiv, ločenih v različnih časnikih.

Ne glede na politično pripadnost in obširnost poročil iz Podalpja pa ni spregledano predsednikovo turško zveneče ime (opomba: link v angleščini!). Očitno so navdušeni, da Turki vladajo v še eni evropski državi (- če si dovolim nekaj skrajno plehkega sarkazma).


Ker vem, da ste po obetavnem naslovu razočarani nad mojim tokratnim pisanjem, vam obljubljam, da bom v naslednji epizodi O Turkih dogajanje usmerila proti bolj atktivnemu vrhu dramaturškega trikotnika.

To be continuous ...

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hvala bogu da predsednik v Sloveniji nima ne vem kakšnih pristojnosti. Drugače bi začel resno razmišljati o selitvi v kakšno komunistom ne tako naklonjeno državo. Trenutno se mi zdi Francija še naprimernejša za tak podvig. :)

Pina pravi ...

Tudi Turčija bi šla. :)

Čeprav nisem prepričana, če bi bil ravno navdušen. Pridi in se prepričaj. ;)

Anonimni pravi ...

V turčijo pa vsekakor pridem. Ravnokar sem se vrnil iz MKCja kjer so imele naše punce potopisno predavanje. mislim da je zadeva vredna ogleda. tako da najbolje da že kar začneš pripravljati svoja cimra na prihod še ene žurerske druščine :)

Anonimni pravi ...

Pa še bližnje krizno žarišče si ogledamo :D in se slikamo s turškim komandosom :)

Anonimni pravi ...

Itak da pridemo ... vsaj ena država kjer bom mal manj očitno podoben turistu :)

Pina pravi ...

Šilči: Ravno zdele sem mislila nate, ko sem v kinu gledala Becoming Jane, življenjsko zgodbo o Jane Austen. ;)

Bojči in Bešo: Mislim, da infiltracija med civilno turško javnost res ne bo pretežka. Predlagam, da v fotografsko ekipo povabita še Slemca. Ima že potrjen arabski videz. :)

p.s.: Mislim, da začenjamo s partizanskimi (oz. kakršnimi koli že - da ne bom užalila "antikomunističnega bralstva") imeni malo pretiravati :))

Anonimni pravi ...

Ko si omenila Becoming Jane, ki jre tud na Liffu zdele, moraš si pogledat nujno 'Dasepo sonyo' (Dasepo naughty girls) in pa 'Fong juk' (Exiled)... (prvega sem seveda izbral jaz :)

Anonimni pravi ...

ta drugega pa Maja, pa kljub azijskemu poreklu sta res zabavna.

Pina pravi ...

Ok, tenks za predloge.
Bom dodala še te dva filma na čakalno listo mojega micro torrenta, obremenjenega z liffovskimi filmi po Cherryjinem izboru. :)
(morda bo imel tvoj film vseeno privilegij prerivanja na začetek ... naslov pač obeta)