sreda, 7. november 2007

Facebooking

Virtualno življenje se že od nekdaj trdno prepleta z mojim vsakdanom. Po okornem kobacanju na Ircu sem shodila z ICQ-jem in urejanjem osnovnošolske skupinske domače strani, zravnala svojo spletno držo z MSN-jem in gtalkom ter jačala internetne nožne mišice z blogom, obsedenostjo z YouTubeom in urejanjem več spletnih strani. Za moje virtualne kondicijske treninge je FaceBook preprosto neobhoden ...

Pravzaprav sem idejo snovanja še enega spletnega središča z nesramežljivim razkrivanjem svoje zasebnosti zavračala zavidljivo dolgo. Življenje v turškem okolju pa me je prisililo k novi spletni misiji z besedami "You can't live in Turkey without FaceBook." (by turška sošolka)

In tako sem pred svoj obraz postavila knjigo ter se naselila v verjetno najhitreje razvijajoči se globalni vasi z milijonskim številom prebivalcev. V moji soseski se dnevno naseljuje vse več prijateljev in znancev, ki trkajo na moja vrata z različnimi darili, mi v poštnem nabiralniku puščajo fotografije in pisemca ter mi mahajo s sosednjega okna.

Zabava med predvsem četica profesorjev, s katerimi se redno dopisujemo, izmenjavamo filmsko-knjižno-glasbene predloge in si pošiljamo zabavne fotografije. Poleg predstavnikov profesorske vrste, obveznih slovenskih kolegov in mednarodnih znancev, med mojimi FaceBook prijatelji ne manjkajo niti cimra in turška družba, s katerimi se videvamo na dnevni ravni. "FaceBook ponuja svojevrstno komunikacijsko zabavo," se strinjamo. Pa čeprav iz sosednje v sosednjo sobo.

Se vidimo na FaceBooku? :)

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Popravek ... IRC se napise ... mIRC je samo program.

fejsbuk? WTF? Na zivce mi gredo strani, na katere se moras obvezno zregistrirati, da jih lahko gledas ... resno :)

Pina pravi ...

Hvala za opozorilo ... pa sem mislila, kako bom zafrajarila z uradnim imenom.:)
Itak smo že z vicom o odvodih ugotovili, da mi računalniško-matematični žargon ne gre najbolje.

Fejsbuk - resno ne poznaš???
No, sej v Sloveniji tudi pri meni ni pritegnil nekaj baš pozornosti, tu & tudi drugje po svetu pa laufa 100/h. :)

Karmen pravi ...

Eh Pinči,

se vidimo raje v živo. Fejshbruh iz not maj kapofti :D

Yah0da pravi ...

Kva pa majspejs?! Fejsbuk is da nekst big thing, yeah.. sm bla že prjavljena, pa sm se zbrisala ... mejbi pridem kej nazaj ...

Anonimni pravi ...

Cherry: vem :) Sem polinkala tvoj odpor do FB ...

(scenaristka) Mojca!: MySpace sem (hvala bogu) preskočila ... oz. ne povsem - sem urejala festivalsko stran, če šteje.
Sicer pa: jaaaaa pridi nazaj.:)
Upam, da si v redu in da se čim prej kaj slišimo.

Pina pravi ...

Razkrivam pravo identiteto anonimnega gosta iz prejšnjega replyja :S :)

Unknown pravi ...

Menim, da si ga s tem Facebookom u "kamn". Ko se končno prijaviš in me ti dodaš med svoje pa dobiš nekaj totalno nepreglednega. Upap, da sem takega mnenja samo jaz.

Pina pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Pina pravi ...

:)

Se strinjam, da res ni višek preglednosti, ampak čez čas se znajdeš.

Se bomo raje še naprej slišali preko skypeja, na FB pa lahko kdaj pa kdaj samo osvežite turški album. Se bom potrduila čim bolj redno dodajat nove fotke ...

Anonimni pravi ...

preizkusi www.igoogle.com tam imas vse. od officea, do mejlov, preko jutuba, google videa, do rss readerov.. itd, itd

Pina pravi ...

Bom počekirala, tenks. :)