torek, 27. november 2007

O Turkih, S01E03

Ob navdušujočem odkritju sicer naključnega časovnega vzorca tedenskih objav tudi tokrat torkov post posvečam mini seriji O Turkih. Če smo v drugi epizodi namišljeno kamero usmerili v odnos turškega moškega do predstavnice nasprotnega spola, v špico novega dela uvrščamo zgolj moška imena in v kader postavljamo njihove vsakodnevne navade in prijateljska razmerja.

Kljub izzivanju plagiatstva Moških zadev se scenarij tokratne epizode večkrat nevarno približa konceptu razvpite ameriške uspešnice. Že po nekaj dneh v Turčiji namreč ni težko ugotoviti, da so stereotipne predstave o gejih zagotovo večkrat resnične za turške moške kot za tarče stereotipov.

Turški pozdravi obvezno vključujejo prisrčne objeme in poljubčke. Telesni stik med moškima pa se še zdaleč ne prekine ob pozdravnih gestah. Povsem običajno je, da se moška držita za roke, pod rokami ali čez ramena ter se objemata in (prijateljsko) poljubljata na naključnih javnih mestih. Nič manj neobičajno ni, da se turška prijatelja povprašata za modne nasvete ("leva ali desna sraj'ca?"), si strižeta lase v naši kopalnici, imata resne pogovore o čustvih ali spita v isti postelji. Spita v isti postelji? Če a.) se prijatelju, sosedu ali celo cimru ne da domov/v svojo sobo, b.) ima prijatelj probleme in noče biti sam (ja, tudi to se dogaja!) c.) je v stanovanju zabava in posledična prostorska stiska s posteljnimi kapacitetami, se turški moški z veseljem stisnejo na isti postelji brez dramatičnih vložkov ali izbora alternative na mrzlih kuhinjskih tleh, kot smo navajeni v slovenski družbi.

Turški moški je običajno tudi velik metroseksualec. Njegova oblačila so skrbno izbrana (in zlikana), garderobna omara izdatno obtežena, min. 10dag želatine obvezne ne glede na dolžino (oz. prisotnost) las, soba premišljeno dekorirana, kuharske veščine na vrelišču in pogovori o čustvih vsakdanji.

Čeprav smo dekleta nad obnašanjem turških mož seveda navdušene, si težko predstavljam odzive klenih slovenskih pobov. Za humoren epilog tokratne serije si na mentalnem platnu poskusite naslikati svojega dobrega moškega prijatelja in ga teleportirajte v zgoraj opisane situacije. :)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

O bad. Jest sm si pa zmer Turke mal drgač predstavlal. Pismo zdej me je pa kr strah dol prit :)

Agapetos pravi ...

Tudi v Indiji je zelo podobno. Po mojem je to predvsem zaradi zatiranja odprtega izražanja heteroseksualne seksualnosti, te nežnosti med moškimi pa so nekakšen "zasilni" ventil.

Anonimni pravi ...

Hmm ... nekej me zanima, a se da dol v kakem baru/klubu/diskaču plesat na šanku brez da bi me ven nesel?

Pina pravi ...

Bešoturk, you're talking about Turkey!!
glede na to, da se v tukajšnjih barih nemalodane pleše še na žvenket kozarcev in zvoke mimovozečih avtomobilov, si lahko predstavljaš kakšni so nočni žuri.

Sem že Mikeu obljubila Advanced Course plesanja na šanku, tako da prijave že sprejemam. Čeprav se mi zdi, da ti tečaja ne rabiš več ... ;)

Pina pravi ...

Andraž: ah kje, ni razloga za strah, boš vsaj brez težav našel kakšnega sogovornika za dolge razgovore o žalostnih usodah junakov britanskih viktorjanskih romanov. ;)
(na tvojem mestu pa bi me bilo strah Samota in njegovega plesalnega entuziazma ... saj veš, kaj sledi, ko okupira šank, kajne?)

Anonimni pravi ...

ooooo,k Tarkan:) sem svoje čase znala vsa besedila na pamet:)
tole s tvojo Turčijo se mi zdi čiz hudo!!!blagorčica:) sama sem že od majhnega zaljubljena v Turčijo, me je pa zadnja leta malo strah Turkov, ker sem imela nazadnje zelo slabe izkušnje...so bli toooolk poniževalni, ker sem se sama po ulici sprehajala.. Kako pa kej tebe tretirajo?
lp*