sobota, 22. september 2007

Cribs

Dekoriranje, risanje načrtov in sanjarjenje o urejanju svojega lastnega stanovanja je vtetovirano že v mojih ranih otroških spominih, z leti pa se moje navdušenje nad urejanjem lastnega brloga še dodatno potencira. Čeprav so moja turška sobica, skupna kopalnica in skromna kuhinja sila slab izgovor za lastno stanovanje, niso užitki ob njihovem urejanju prav nič manjši.

V istem trenutku, ko je moja zavest treščila z razveseljujočo informacijo o obdržanju aktualnega stanovanja, ki naj bi ga sicer zapustili v dveh tednih, me je moja dekorativna duša napotila v lov na stanovanjsko opremo.Študentske sobe v Eskisehirju so namreč opremljene ekstra borno - postelje navadno nadomešča jogi, računalnik lahko običajno postaviš zgolj na mizo za kampiranje, s camping trendi pa se spogledujejo tudi stoli in omare, če imaš to srečo, da je ena postavljena ravno v tvoji sobi.


Moj nov "biotop" je sprva vseboval zgolj polomljeno mizo, toaletno omarico, dva jogija in plastičen stol, po vztrajnem plenjenju po turških trgovinah pa je bogatejši za kupe nove krame in kiča. Čeprav svoje slovenske sobe ne bi prizadela niti z enim kosom nakupljene šare, izgleda tu prav odlično! :)


9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

OMG! KOKUL!
kdaj bo hausvorming parti?

Anonimni pravi ...

slikce, slikce!!! :D
pa LP tja dol ;)

Pina pravi ...

Trik: Housewarming uspešno prakticiram na dnevni bazi, ob predhodni najavi pa ti lahko zorganiziram prav poseben žur.

Špela: Prihajajo!!
Vračam pozdrav tja gor :)

Pina pravi ...

Evo, Špela, vizualizacija mojega rožnato-modrega domovanja ;)

Anonimni pravi ...

d best :D hvala :) :)

Yah0da pravi ...

Špegu je pa velk - v primerjavi z vsem ostalim. :) No, sej (kokr se da razločt s slike) zgleda prou fletn.

Anonimni pravi ...

a šišo si že kupla? :)

Anonimni pravi ...

ooo, pina, vidim, da si se ze udomacila :)

in kdo je vijolicasti kolega na fotki?

Pina pravi ...

Mojca: Moj narcisizem potrebuje dnevno dozo napajanja :)

Ranka: Zaenkrat žal zgolj kadila, vendar vztrajno iščem prostor v svoji sobi. :)

Taja: seveda, čisto udomačena. :)
Rožnati pingvin pa prijateljuje z mojimi torbami, čevlji in umazanim perilom. A ni fletn? :)