četrtek, 20. september 2007

Čez nov virtualni prag


V življenju nisem izkusila veliko selitev. Že dobri dve dekadi ostajam zvesta kranjskemu gnezdu, težko odfrčim tudi z že udomačenih delovnih miz, menjavo izobraževalnih institucij pa definiram predvsem kot neobhodno zlo. Aktualni mesec bo nasprotno očitno zaznamovan s selitvami. Končno sem sem prebila lupino domačega jajca, se postavila na še malo okorne noge in odletela ne samo iz toplega objema domačega legla, temveč nonšalantno zapustila celo slovensko jato prijateljev, sorodnikov, sodelavcev in znancev. Spotoma sem spletla tudi novo spletišče. "Če spreminjam življenjski slog, naj bodo spremembe radikalne", sem se optimistično bodrila ob pogledu stari blog, ki ga je odneslo skupaj s slovenskimi poplavami.

Tako vas z veseljem pozdravljam v svojem novem virtualnem domovanju. Še nekoliko nedodelanem v skladu s turško stanovanjsko kulturo, na sveže prebeljenem, a še vedno nastlanem z neobhodno slogovno šaro s stare spletne bajte, brez katerega moj nostalgičen alter ego pač ne more.

7 komentarjev:

Karmen pravi ...

ooo lej jo

zakaj pa nov blog ;)?

Pina pravi ...

Wordpress je v turčiji zbenan (!!!!), tako da sem bila primorana popokat virtualne kovčke in pribežat na blogger.

Karmen pravi ...

uf kere restrikcije. No, morda mi vsem prepovedim navkljub znese ulete na kake slaščice, če že torte nisem dubla ;)

Pina pravi ...

Počakaj, da pripnem kakšno fotko s turškimi slaščicami - te bodo takoj motivirale, da se usedeš na avion in prifrčiš na obisk!

Trick pravi ...

zakaj je zbenan.

Anonimni pravi ...

jem dav sliko slascice boshotla sm.
mamo bigmek, pa sabvej, pa kentaki fraj cikin, pa takobel pa aporto.

Pina pravi ...

Trick: Menda so se na wordpressu ujeli zapisi, nenaklonjeni Ataturku. Ista zadeva je bila nedavno z Youtubeom, ampak so ga končno odkodirali ...

Sicer pa hvala za povabilo na slaščiče. NAslednji teden imam rojstni dan, tako da se kar postavi v vrsto v svoji priljbuljeni fast food restavraciji. Big macu se pač ne morem upret ... hm