nedelja, 30. september 2007

Rojstnodnevna evforija

Z Erasmus študentkami in študenti (foto: Tea)

Zadnji septembrski dnevi so navadno zapolnjeni z evforičnim načrtovanjem rojstnodnevnih aktivnosti, stopnja pričakovanja 29. septembra pa se z vsakim odpadlim rdeče-oranžnim drevesnim listom zgolj vztrajno viša. Letošnji september obratno ni minil v predrojstnodnevnem pričakovanju. Turško življenje je uspešno magnetiralo mojo pozornost in preusmerjalo misli v druge mentalne sfere, poleg tega pa je iz globin podzavesti kričal strah pred praznovanjem praznika v odsotnosti svojih prijateljev, sorodnikov in nenazadnje torte, stepene sladke smetane, pečice, vina in daril. :)
"Jeeee, torto iz izložbe imam!" (foto: Tea)

Morda je bila prav moja ravnodušnost tista, ki je pripomogla, da sem mednarodno polnoletnost pričakala v velikem, če ne celo gromozanskem, slogu. Začenjši z odštevanjem na mednarodni zabavi v disku, plazu SMS-ov od Nizozemcev za mojo mizo in DJ-evo javno čestitko, ki je prekinila glasen techno, se je rojstni dan odvijal enako simpatično. Čeprav je nasmeh občasno zbledel ob emocionalnih sporočilih z rodne grude in med neuspešnim nakupovalnim lovom za želenimi sestavinami, je znova obveljala tista zimzelena, da je ob dobrem koncu vse dobro.

Tjaša, Ahmet in Andac (foto: Tea)

Vrhunec zabave (foto: Tea)

Močnik je kljub močno popačenemu receptu in današnjem musklfibru ob ročnem stepanju treh INSTANT sladkih smetan izpadel izvrstno, "dogum guru" so mi ob odprtju vrat zaklicali celo sosedovi otroci in mi v isti sapi v roke potisnili ličen paket s kompletom nakita, za rojstnodnevni vrhunec pa so poskrbeli moji prijatelji, cimri in sosedi (fleksibilne in večkrat prekrivajoče se kategorije) z logistično zahtevno organizacijo surprise partyja s pravo turško torto, z baloni dekorirano sobo in bananinim likerjem. Njihov organizacijski trud in moj pekarsko-nakupovalni vložek je poplačala najboljša rojstnodnevna zabava z obilo turško-slovensko-angleškega petja, močnih sladkornih šokov, kislega vina in smeha.

vsaka zabava se konča s petjem in igranjem (foto: Tea)

p.s.: Hvala vsem za sporočila, elektronsko pošto, fotke, klike in klice.

10 komentarjev:

Karmen pravi ...

z enodnevno zamudo FSE NAJBOLJŠE!

Tulifon me je včeraj vztrajno opozarjal na tvoj praznik, vendar spričo bendašenja in nenapovedanega bowlinga nisem pravočasno prišla do neta.

Se posuvam s pepelom :)

Pina pravi ...

Hvala :)

Saša Gerčar pravi ...

Pa še z moje strani!
Vidim, da si rojena v najboljšem nebesnem znamenju ;) jest tud, jest tud :)

MareG pravi ...

Ja tud od mene (kot vedno, z običajno zamudo) res vse, vse tanartanartabolš. Pa še ena misel znanega srbskega izumitelja, če se ti slučajno vse želje ne uresničijo: "Nobena stvar ne naredi človeka srečnejšega kot njegovo lastno prepričanje, da je naredil najboljše, kar je mogel." (Mihailo Pupin)

Pina pravi ...

Zahvaljujem se za čestike sotehtnice in sokolesarja! Zamuda je ob lepi misli seveda oproščena! :)

Karmen pravi ...

evo, danes sem tebi na čast vase zbasala kos čokoladne tortice :)

there goes my diet (again)...

Anonimni pravi ...

Pina vse najboljše!! Naj zamudo opraviči absolventska odisejada od Krete in nazaj.

P.S. hvala za nov vzdevek med linki, I like it :D

Pina pravi ...

Samo / Bešo: Vse naj tudi tebi - vse ostalo pa sem itak povzela že s polnočnim jedernatim sms-om ;)

Anonimni pravi ...

Z pardnevno +/- zamudo .... Vse tanartaboljs !!!

Anonimni pravi ...

hehe, mene je odrezala za en teden od sveta druga (vroce-mivkasta) dezela, kjer so bli mozgani na off, telefon na off, internet na off... samo Tadej je bil na on :D
vse najboljse pina!!!